Sport iFokus

Sport

Läst 2230 ggr
AmandaJE
0

Innebandy SM

Nu är jag väl ungefär en vecka efter, men har inte riktigt vetat om den här ifokus-sidan! :)

Var det någon som såg på SM-finalen i innebandy för damer mellan Rönnby och Iksu och vilket lag hejade ni på? 🙂

Hjärta ~Mvh Amanda, medarbetare på Jedward.ifokus~ Hjärta Flyttar till Paris, följ med: www.asummerinparis.blogg.se @AmandaPense -Twitter

www.LesPhotos.blogg.se

[Exarz]
0

Såg runt halva finalen, sen missade jag tyvärr den bästa delen..

Hejade naturligtvis på Rönnby!

AmandaJE
0

#1 Jag hejade på dem med, men det kanske inte är så underligt eftersom jag på sätt och vis hör till den föreningen… 😉

Sedan var det ju även en final för herrarna, där jag tror det var Falun mot Dalen och Falun vann? Är mest insatt i daminnebandyn om jag ska vara ärlig.. :)

Hjärta ~Mvh Amanda, medarbetare på Jedward.ifokus~ Hjärta Flyttar till Paris, följ med: www.asummerinparis.blogg.se @AmandaPense -Twitter

www.LesPhotos.blogg.se

[Exarz]
0

Det stämmer, Falun vann över Dalen med 5-2.

Detta var även Faluns första SM-guld i föreningen!

AmandaJE
1

Där ser man 🙂

www.LesPhotos.blogg.se

Leffe
0

AmandaJE välkommen hit. Det är inte konstigt att du inte sett den här sajten förut. Den släpptes ut i går eftermiddag. Men välkommen hit och hoppas du kommer trivas.

AmandaJE
0

Oj, jaha, jag trodde den funnits i ett tag! :) Tack så mycket Leffe, tror säkert jag kommer trivas!

www.LesPhotos.blogg.se

Anoki
0

Såg på både herrarnas och damernas final, men bara sista perioden på båda x) Jag själv tycker de e roligare att kolla när damerna spelar, lite mer risker medan herrarna spelar mycke säkrare hehe :P

AmandaJE
0

#7 Tycker också det är roligare att se damer i innebandy faktiskt, vet inte riktigt varför, kanske för att jag själv spelar och är mer van med det spelet eller hur man ska säga.. ^^

www.LesPhotos.blogg.se