Sport iFokus

Sport

Läst 1643 ggr
fliza
14

Vackra Taekwondo

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

många tror det är bara sparkar och slag i Taekwondo. Det är det inte! Kropp. själ, harmoni utan det har du inget hämta. Titta på det här klippet (hela) och se din fina vackra sidan av min och familjens sport

Medarbetare på Barnens iFokus. Jedward iFokus JEDWARD

Edward: "John was on this earth before me, it was like oh look it's a boy...oh look it's John and Edward!"  JEDWARD 

DesK
3

Mycket vackert! Skulle jag som har dåligt balanssinne ändå kunna lära mig sånt här?

/Désirée

Lasse
3

Jag är full av beundran.

medde
3

Klart du kan lära dig sporten Taekwondo. Utan tvekan faktiskt Desk. Alla kan lära sig det här. Så sant så att du kan lära dig sporten=) Dålig balans då har du chansen att få en bättre balans.

Kan medde så kan du😉

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Catwoman
3

Jag måste säga att jag var så fascinerad av filmen att jag kom på mej själv flera gånger att jag höll andan. Otroligt vackert. Tack att du visar oss detta.

Var positiv -må bra

Bandy iFokus

Leffe
2
Kjelle
2

Verkligen toppkoregrafi.

Gittan
2

Gud vad vackert!

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

fliza
2

Tack var glad jag blev😃 Det är vackert 

Desk. Klart du kan träna och bli en bra Taekwondo spelare. Som mamma skrev alla kan.

Medarbetare på Barnens iFokus. Jedward iFokus JEDWARD

Edward: "John was on this earth before me, it was like oh look it's a boy...oh look it's John and Edward!"  JEDWARD 

EvaG
2

Det är vackert och fint. De flesta budosporter är det jämfört med boxning och liknande. Det är inte bara att slå och sparka. Det är att göra rytmiska och smidiga rörelse som en balettdansör.

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Lilllufsen
2

Är de sånt du gör flizan? De är ju fint.

Bästa sajten på internet? Barnens iFokus så klart!