Sport iFokus

Sport

Etikettövrigt
Läst 182 ggr
Cojimar
1

Dagens lir

Vill du dela med dig av någon spelidé på matcher och hästar så är detta rätt tråd. Sedan är det bara att vänta: blir responsen hån 🤦‍♂️ eller jubel? 🍾

Drar mina strån till stacken som medis på Militärhistoria, Kust & Hav och Fågelskådning i Fokus.

Cojimar
1

Satte några tior på tre kryssmatcher i Superettan.

SAM_2925.JPG

Drar mina strån till stacken som medis på Militärhistoria, Kust & Hav och Fågelskådning i Fokus.

LosGinos
1

Kul idé!

Sajtvärd för Sport iFokus & Datorspel iFokus & Inget iFokus.
SM-Guld: 1965, 2003, 2005, 2016 & 2019 CHL: 2016, 2017, 2019 & 2020
Med vänlig hälsning Brian

Cojimar
0

#2 Tack, hoppas fler törs hänga på! 🤑😉

• Redigerat 2022-05-19 20:23 av Cojimar
Cojimar
0

#0 All vår början bliver svår…😉

BP-ÖFK 4-1

Brage-Dalkurd 0-0

Öster-Halmstad 1-4

Cojimar
0

Idag slickar jag såren efter gårdagens bomspel, men i morgon tänker jag ta skadan igen med ett litet system på V75. Hushållskassan blir denna gång blåst på 45:-

SAM_2925.JPG

Cojimar
0

#5 Inte så illa! 4 rätt och ingen utdelning, visserligen, men alla sju fanns dock på kupongen, så det var inte så avlägset. (Sju rätt gav 27.000)

SAM_2925.JPG

Cojimar
0

Försöker mig på ännu en krysstrippel. Svårfångat, men bra betalt om och när man lyckas.

tlf03.jpg

Cojimar
2

#7 Inte i närheten- det blev tre uddamålssegrar. Totalt -82 i spelkassan hittills, men skam den som ger sig!

LosGinos
1

#8. Helt rätt inställning!

Sajtvärd för Sport iFokus & Datorspel iFokus & Inget iFokus.
SM-Guld: 1965, 2003, 2005, 2016 & 2019 CHL: 2016, 2017, 2019 & 2020
Med vänlig hälsning Brian

Cojimar
0

Hade gjort klart med en trippel på oavgjort på de tre TV-matcherna, cupfinalerna plus Kanadamatchen, men blåsovädret gjorde att jag fick hålla mig inne. Där rök en skaplig dusör…

Försöker istället med Vivid Wise As i Elitloppets final på söndag till fast odds. Trettio kronor lägger jag på det spelet.

tlf014.jpg

Cojimar
0

Vivid Wize As fyra i Elitloppet, så där var inget att hämta. Ingen spelframgång hittills och totalt 112 minus i spelkassan, men nu är det dags att vända på steken! 👨‍🍳😉

Cojimar
0

Försöker mig på ännu en trippel, men inte tre kryss den här gången- man måste ju hålla på Sverige!

Minus 132:- nu innan spelresultat, blir det ingen återbäring nu heller får det nog bli en "säker" nästa gång för att balansera kassan.

tlf016.jpg

Cojimar
0

#12 Snudd… De två första rätt, den tredje slutade 0-1. Bara att ta nya tag - igen. 😏

Cojimar
0

Drar in några tior på en DD lördag.

DD.jpg

Cojimar
0

#12 Inför dagens spel låg jag 164:- back, vilket reglerades med det "fegspel" jag talade om. Tillbaka 167:- minus avgift, därmed är kassan återställd till 0.

DD.jpg

• Redigerat 2022-06-04 18:58 av Cojimar
Cojimar
0

Eftersom jag är nere på scratch kostar jag på mig ett 15-kronorsspel idag. Minus 15 alltså innan eventuell återbäring.

tlf015.jpg

Cojimar
0

Ingen vinst senast. Hostar upp en tjuga den här gången med större hopp om tur. Går det åt skogen ligger jag 35:- back totalt.

tlf001.JPG

Cojimar
0

Ukraina lyckades slå Irland borta med 1-0. Spelet sprack därmed, men det var ju kul att de vann. Gör ett försök med en investering på 25:- till ikväll. Ligger därmed totalt 60:- back om jag inte får in spelet.

bild.png

Cojimar
0

Bara att konstatera att sportspel inte är min grej, så jag återvänder till kusarna. Spelar 40 plats på Solvalla i e.m. för att försöka återställa kassan. Om inte, så ligger jag 102:- back efter det spelet.

tlf001.JPG

Cojimar
0

#19 Fyra- kom inte loss. Surt! Tror jag "nöjer mig" med en hundring förlorat totalt.

Fornöga
0

Jackpot på V75 på 100 miljoner idag- klart man vill vara med och dela på den!

Avd I: 1-5-7 (3-8)

Avd II: 2-3-4 (6-1)

Avd III: 4 Hail Mary (5-6)

Avd IV: 1-2-3-4-5-7 (8-10)

Avd V: 2 Viva la Vida Face (3-4)

Avd VI: 1 Bedazzled Sox (3-11)

Avd VII: 1-3-6-11-13-15 (4-9)

324 rader, 162:-

"You can look back, but it's best not to stare." (Tom Petty)

GikMio
0

Om ett lag i SHL går dåligt och möter Färjestad så satsa en peng på dom..Färjestad torskar alltid mot lag som inte vunnit på 10-15 omgångar 🙂

Fornöga
0

#22 Nog en bättre investering än min V75- fick fyra rätt, sprack på alla tre säkra…👿

"You can look back, but it's best not to stare." (Tom Petty)

GikMio
1

#23 Linköping vann säsongens första seger både efter urusel försäsong-och säsongsupptakt då Färjestad givetvis föll..