Sport iFokus

Sport

Läst 518 ggr
[Carpinus]1
0

Klassiska Friendsmål

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Det är klar att man denna dag kommer att tänka på Zlatans drömmål mot England. Kanske var hans mål snyggare…

[Carpinus]1
0

…men Toivonens har nog störst betydelse! 

Och åtminstone en gemensam sak för målen finns det - en motståndarmålvakt på äventyr…

[Hayabusa]
1

Olas mål i de absoluta slutsekunderna känns, för mig åtminstone, som markeringen på något nytt. Där vi lämnar det som var och siktar framåt mot nya höjder :) Zlatan i all ära, bättre spelare har vi aldrig haft, men Olas mål väger tyngre i min värld.

[Carpinus]1
0

Apropå Zlatan så är det minst sagt fånigt när kvällstidningarna försöker göra en video från Zlatan till en hint om att han kan tänka sig en comeback i landslaget - det kan väl inte ens skribenterna själva tro på?

Hade Hamrén varit kvar så hade man möjligen kunnat tro på något så dumt, men Janne Andersson var nog på det klara när han tillträdde att Zlatan tackat för sig och att låta det vara bra så.

[Hayabusa]
0

#3 Ja, jag såg det också. Bara trams för att jaga "klick". Jag vill absolut inte ta något ifrån Zlatan, det är en världsspelare, men nu spelar de blågula som ett landsLAG.

[GIKmio]
0

Synd att det fortfarande var Råsunda när Toivonen regerade 2011