Sport iFokus

Sport

Läst 2067 ggr
ratlover_23
0

Junkyards Cruiserbräda?

Hejsan alla!! :D

Jag har åkt longboard ett tag nu och är jättenöjd med min bräda, de enda jobbiga kan vara att den är lite stor att ta med sig.. Skulle nämligen vilja kunna ta med mig den till skolan fram och tillbaka, men eftersom jag måste ta tre bussar för att komma till skolan så är det ju lite jobbigt att släpa med sig den stora brädan mellan bussarna..

Så därför funderar jag starkt på att köpa en liten cruiser bräda bara för att ha något lätt att ta med sig.

Har ju som sagt redan en bräda jag är nöjd med och som jag har lagt ner rätt så mycket pengar på så har kollat efter något billigt bara. Hittade då en cruiser från Junkyard, deras egna bräda https://www.junkyard.se/Product.aspx?ProductId=40135&ProductDetailId=286161 . Vill bara ha brädan för att ta mig från A till B och för att cruisa runt lite så ingen Downhill osv.

Är det någon som har testat brädan och vad har ni då för recensioner på den? Någon annan billig bräda ni hellre skulle rekomenderat?

Vet att det kanske inte är den bästa brädan men har inte lust att slänga ut en massa pengar igen när jag redan har en go bräda. 

Tack i förhand :)

Leffe
0

Jag kan inget om sådant. Det jag reagerar på är att ni som åker är otroligt duktiga