Wallberg illa skadad
Svenska boxaren Frida Wallberg drabbades av en hjärnblödning i samband med en knockout i gårdagens match och verkar vara nedsövd nu. Vi tänker på Frida och hennes familj. Det är dags att förbjuda den här sortens idrott nu som jag anser inte vara någon idrott alls.
Hon har börjat återhämtat sig.
#1 "Det är dags att förbjuda den här sortens idrott nu som jag anser inte vara någon idrott alls".
Trist inställning till en sport som betyder väldigt mycket för väldigt många.
Faktiskt blev jag väldigt besviken över lag på boxningsdelen på det här forumet. Jag trodde att sport iFokus skulle vara för de sporter som ännu inte hade fått en egen sajt, men det gäller kanske inte just boxningen?
Alla har inte samma inställning. Det är olika från person till person som du kan se här. Alla har ju rätt att ha sin ståndpunkt i frågor. Boxning är en av sporterna här som har en helt egen grupp i forumet.
Ha en bra dag
Sport iFokus
Skrev nog inlägget ovan med en smula för mycket irritation.
Vad jag menade var att när jag tittade in här på forumet som boxningsintresserad (glad amatör) i hopp om att kanske få läsa lite tips och trix om träningsupplägg och annat skoj och möts av dels kommentarer som den i #1 och dels de i tråden du länkade till så känner jag ju mig inte direkt välkommen.
Men det var inte menat att komma in här och tjafsa så jag tar fint mina handskar och knallar ut igen.
Trevlig helg på er!