Annons:
Läst 416 ggr
Olivia Dogberg
11/15/19, 8:46 PM

Börja simma

Hej! Jag är en 14 åring tjej, och är sugen på att börja på Simning. Har lite vänner som tävlingssimmar, och det verkar lite som min grej. Jag har gått simskola som liten så jag kan simma bra. Men annars har jag bara gått i sporter som dans och gymnastik. Undrar bara, är det för sent? Vet att jag inte är gammal, men känns som alla som simmar gjort det sedan de var små. Finns det liksom nybörjargrupper för 14 åringar? Vill gå i en träningsgrupp där jag lär mig allt. Alla grunder. Och är det min grej vill jag ju satsa :) Undrar också vilka föreningar som är bäst i Stockholms området. Inte värsta problemet, men vill bara ha lite råd.

Annons:
Cireea
11/15/19, 8:55 PM
#1

Det är absolut inte för sent! 

Nu har jag ingen koll på föreningar i Stockholm, men det borde inte vara så svårt att Googla fram. Hör av dig till dom som låter intressant och kolla hur det ligger till och hur du ska gå till väga, kan ju vara olika inom olika föreningar också. Sen testar du hos den förening som du själv tycker verkar passa dig. 🙂


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

[Jimmy.L]
11/15/19, 9:14 PM
#2

Enklast är att du kontaktar olika föreningar i Sthlm.

[GIKmio]
11/15/19, 9:16 PM
#3

Ring runt eller maila dom simsällskap som finns i Stockholmstrakten är mitt råd..

Olivia Dogberg
11/15/19, 9:51 PM
#4

Tack☺️

Upp till toppen
Annons: