Annons:
Läst 666 ggr
[Göstage]
2018-07-12 14:53

Vilka lag tar medaljerna i fotbolls-VM?

Efter en månads kämpande skall så medaljerna fördelas. Vilka tror du tar guld-silver resp. brons? Motivera gärna!

Annons:
[Göstage]
2018-07-12 15:01
#1

Kroatien verkar mentalt starka, och jag tror att de vinner finalen. Belgien har nog en gås oplockad med England efter den avgörande matchen i gruppspelet, där England genom en passande  förlust fick en lättare lottning.

[Jimmy.L]
2018-07-12 15:44
#2

Jag hoppas England missar medalj tycker dom blåser upp sig tillräckligt. med medalj så blir dom än kaxigare.

[[eskils_]]
2018-07-13 09:53
#3

Min amatörgissning: Frankrike, Kroatien, England. 🤔

Martin
2018-07-13 21:28
#4

Jag gillar denna upplagan av England, och hoppas de vinner bronsmatchen. Coach Southgate har gjort mycket rätt med att tänka nytt känns det som. Dessutom ödmjuk efter segern mot Sverige.

Frankrike är egentligen bättre än Kroatien. Dock har Kroatien sett att man kan vinna även om man hamnar i underläge, i förlängning och efter straffar. Att man har fler minuter i benen kommer inte spela någon roll här, det är VM-final. Då biter man ihop. Jag tror tillfälligheter kommer att avgöra. Jag hoppas Kroatien, men tror nog att Frankrike drar längsta strået… (men lade rösten på vad jag hoppas: Kroatien-Frankrike-England).

mvh Martin

[GIKmio]
2018-07-14 08:48
#5

Frankrike vinner mot ett tappert kämpande Kroatien. Men tyvärr för Kroatien tar kraften och orken nu slut. Belgien vann tidigare mot England i turneringen. Man vinner nu igen.. 2-0 till Frankrike och 2-0 till Belgien slutar dom två sista matcherna.

[GIKmio]
2018-07-14 18:02
#6

Jag skriker som Gert Fylking gjorde åt svenska akademin- Äntligen! 😃 Ett resultat som gick in.. Hade väl även ett rätt i någon av matcherna i Sveriges gruppspel också..

Annons:
[Göstage]
2018-07-15 19:57
#7

2 röstare (=9%) trodde att Frankrike skulle besegra Kroatien i kombination med  att Belgien skulle slå England.

Upp till toppen
Annons: