Övrigt

Mästarnas Mästare 2018

2018-02-26 15:22 #0 av: [Carpinus]1

På söndag är det premiär för Mästarnas Mästares tioårsjubileum, nu i form av en lagtävling där det finns gott om vinnarskallar!Arg

https://www.svt.se/mastarnas-mastare/har-ar-deltagarna-i-arets-mastarnas-mastare

"Kom alltid ihåg att du är helt unik. Precis som alla andra."                                                            (~Margaret Mead, amerikansk kulturantropolog.)

Anmäl
2018-02-26 16:24 #1 av: Jimmy.L

Kommer inte följa den så noga.

Anmäl
2018-03-03 13:20 #2 av: GIKmio

Mästarnas Mästare är ett måste för mig. Däremot vill jag inte utse någon slutgiltig mästare just nu..

Sajtvärd för Öl i fokus. Medarbetare på Sport i fokus och Värmland i fokus..

Anmäl
2018-03-11 21:47 #3 av: Göstage

Skidgänget verkar oslagbara...

Fast det mest intressanta är ju berättelserna.

"Det är i vardagen allt stort sker."

~Piet Hein.

Anmäl
2018-03-16 17:48 #4 av: GIKmio

#3 Jag föredrar också tillbakablickarna på TV.. Vad säger man om Ingemar Stenmark?. Över 60 år, och som försökte hoppa över ribbställningen.. Det försökte även den nästan 20 år yngre Jesper Blomqvist, och vrickade foten..

Sajtvärd för Öl i fokus. Medarbetare på Sport i fokus och Värmland i fokus..

Anmäl
2018-03-16 19:24 #5 av: Göstage

#4 Ja, nog är han ett fenomen, Stenmarkarn - skulle vara kul att se honom i slalombacken!

~Piet Hein.

Anmäl
2018-04-05 09:47 #6 av: Göstage

Hoppas på lagen med  Stenmark och Forsberg i en final. 

~Piet Hein.

Anmäl
2018-04-16 08:36 #7 av: Göstage

#6 Det blir den drömfinal som nog såväl SVT som tittare önskat sig, med skridskolaget, skidåkarna och fotbollsgänget i slutkampen. Friidrottarna, atleterna och simmarna försvann alltså - kanske blev det rent generellt de som har lättare att formera sig i lag som lyckades bäst?

~Piet Hein.

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.