Annons:
Läst 1733 ggr
[Carpinus]1
2/26/18, 3:22 PM

Mästarnas Mästare 2018

På söndag är det premiär för Mästarnas Mästares tioårsjubileum, nu i form av en lagtävling där det finns gott om vinnarskallar!😡

https://www.svt.se/mastarnas-mastare/har-ar-deltagarna-i-arets-mastarnas-mastare

På den här adressen finns ingen sida. Den kan ha tagits bort eller så kan något vara fel hos oss.
  • Redigerat 5/7/23, 9:05 AM av Fornöga
Annons:
[Jimmy.L]
2/26/18, 4:24 PM
#1

Kommer inte följa den så noga.

[GIKmio]
3/3/18, 1:20 PM
#2

Mästarnas Mästare är ett måste för mig. Däremot vill jag inte utse någon slutgiltig mästare just nu..

[Göstage]
3/11/18, 9:47 PM
#3

Skidgänget verkar oslagbara…

Fast det mest intressanta är ju berättelserna.

[GIKmio]
3/16/18, 5:48 PM
#4

#3 Jag föredrar också tillbakablickarna på TV.. Vad säger man om Ingemar Stenmark?. Över 60 år, och som försökte hoppa över ribbställningen.. Det försökte även den nästan 20 år yngre Jesper Blomqvist, och vrickade foten..

[Göstage]
3/16/18, 7:24 PM
#5

#4 Ja, nog är han ett fenomen, Stenmarkarn - skulle vara kul att se honom i slalombacken!

[Göstage]
4/5/18, 9:47 AM
#6

Hoppas på lagen med  Stenmark och Forsberg i en final.

Annons:
[Göstage]
4/16/18, 8:36 AM
#7

#6 Det blir den drömfinal som nog såväl SVT som tittare önskat sig, med skridskolaget, skidåkarna och fotbollsgänget i slutkampen. Friidrottarna, atleterna och simmarna försvann alltså - kanske blev det rent generellt de som har lättare att formera sig i lag som lyckades bäst?

[Göstage]
4/29/18, 10:38 PM
#8

Till slut blev det lagspelarna med boll respektive skridskor som gjorde upp, och de till ytan mest avspända men i tävlingarna konstruktiva bollkillarna vann en rätt komfortabel seger.

En trevlig söndagsunderhållning är slut för den här gången - återstår att se om det även var avskedsföreställning för programkonceptet MM.

[Göstage]
8/29/18, 10:20 AM
#9

#8 Nej, det var inte det sista vi såg av MM. 2019 återgår man till individuella tävlingar, och deltagarna har nu presenterats.

https://www.svt.se/sport/mastarnas-mastare/har-ar-de-tio-nya-som-vill-bli-mastarnas-mastare

Inlägget är låst för nya kommentarer
Upp till toppen
Annons: