Annons:
Läst 512 ggr
[GIKmio]
1/16/18, 6:44 PM

Super Bowl 52

Finalen i Amerikansk fotboll 2018, även kallad Super Bowl 52, eftersom det blir den 52:a finalen genom tiderna spelas på U.S Bank Stadium i Minneapolis 4 februari.. Nu startar uppladdningen inför årets största sport- och TV-händelse  i USA..

Annons:
[GIKmio]
1/16/18, 6:48 PM
#1

I fjol vann New England Patriots över Atlanta Falcons med 34-28 i Super Bowl 51. Över hundra miljoner amerikaner följde matchen på TV..

papa-bear
1/16/18, 7:22 PM
#2

har de haft festen på hawaii än? pro bowl, menar jag.

var det inte den matchen som falcons trodde att de vunnit, men brady ville annat.

jag har så svårt att förstå att de skall krångla till det med konferenser och divisioner. när jag följde det här spektaklet, så kunde man se i tabellerna att en del lag mötte fler lag i den andra konferensen, och knappt något i sin egen division. sedan har vi det här med vilka som går vidare till slutspelet, allt det här med wildcard weeks. att de med flest segrar går vidare, förstår jag, men när de spelar som de gör, är det svårt för en utomstående som jag att fatta hur de räknar.

[GIKmio]
1/16/18, 7:34 PM
#3

#2 New England gjorde en galen upphämtning och det var första gången en final i Super Bowl avgjordes efter förlängning. Justin Timberlake står för pausuppträdandet i årets final.

papa-bear
1/16/18, 10:34 PM
#4

ok, bäst att de ser till att det inte går att riva av något som döljer de övre kvinnliga grejerna på någon eventuellt kvinnlig deltagare på den scenen, som han gjorde på latoya, konstigt att han får vara med igen, hon lär ju vara portad, som fick vårtan förevisad på storbildsskärm. 13 år sedan nu.

[GIKmio]
1/26/18, 6:07 PM
#5

New England Patriots möter Philadelphia Eagles i Super Bowl 52 (LII) 4 februari i Minneapolis..

[Carpinus]1
2/4/18, 7:17 PM
#6

Någon som skall kolla?

Annons:
[Carpinus]1
2/5/18, 7:30 AM
#7

Philadelphia Eagles vann med 41 mot 33.

[GIKmio]
2/9/18, 9:39 PM
#8

#6 Jag har ju inte dom kanaler som krävs.. Ett grattis till Philadelphia för segern, och ett grattis till New England som ständigt når finalen..

papa-bear
2/10/18, 12:17 PM
#9

rättar mig själv i #4, det var janet som fick sig en nipslip av justin.

Upp till toppen
Annons: