Ishockey

"Det är en skev bild, jag är inte perfekt"

2017-04-15 08:52 #0 av: VSK

En intressant artikel för de som vill.

"Han är en av NHL:s största stjärnor genom tiderna.

Enligt många också, en av de absolut vänligaste.

– Det är en skev bild, jag är inte perfekt, säger Nicklas Lidström, 47.

I en stor intervju med SportExpressen berättar hockeylegendaren "Lidas" om vännerna som röstade på Trump, vad han gör för alla miljoner och det svåra med att få nya vänner".

http://www.expressen.se/sport/hockey/det-ar-en-skev-bild-jag-ar-inte-perfekt/

33 titlar20 SM-Guld, 7 World Cup, 5 Europacupen & 1 Svenska Cupen. Gillar du att fota eller att kolla på foton, kika än här. Gillar du allt med sport, kika in sidan. Intresserad av det rymden har att erbjuda? Tryck här

Anmäl
2017-04-15 10:02 #1 av: GIKmio

Jag minns när "Lidas" VM-debuterade 1991. Kändes redan då att det skulle bli en stjärna i NHL.

Sörj inte över att du åldras

många får inte den chansen

Anmäl
2017-04-15 12:05 #2 av: VSK

Han bor inte så långt härifrån. Träffar jag han så skall jag be om en autograf till dig Glad

33 titlar20 SM-Guld, 7 World Cup, 5 Europacupen & 1 Svenska Cupen. Gillar du att fota eller att kolla på foton, kika än här. Gillar du allt med sport, kika in sidan. Intresserad av det rymden har att erbjuda? Tryck här

Anmäl
2017-04-15 12:39 #3 av: GIKmio

#2 Det vore häftigt.

Anmäl
2017-04-15 12:43 #4 av: VSK

Glad

Anmäl
2017-04-15 14:22 #5 av: Carpinus

Du kan få min autograf också, GIKmio... Skrattar

"Kom alltid ihåg att du är helt unik. Precis som alla andra."                                                            (~Margaret Mead, amerikansk kulturantropolog.)

Anmäl
2017-04-15 14:28 #6 av: VSK

Och min Skrattar

Anmäl
2017-04-15 15:42 #7 av: GIKmio

#5 #6 Tre legenders autografer. Dom får jag rama in till en tavla.

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.