Bandy

Vi ääälskar Bollnäs!

2017-03-26 18:27 #0 av: AnnaKarin

Idag har vi tackat vårt kära bandylag vid en ceremoni på torget. Sång, blommor och applåder. Andreas Westh talade för laget och när han skulle tacka fansen så fick han en tår i ögonvrån och rösten höll inte riktigt. Flames är fantastiska och jag är stolt medlem.

Anna-Karin

”Klok blir man av erfarenheter – erfarenheter får man av dumheter”
Anmäl
2017-03-26 18:29 #1 av: AnnaKarin

Några bilder

Anna-Karin

Anmäl
2017-03-26 18:30 #2 av: AnnaKarin

Några till

Anna-Karin

Anmäl
2017-03-26 18:33 #3 av: AnnaKarin

Det var en härlig upplevelse. In på scenen kom de något slokörade och nedslagna men efter allt jubel, hejaramsor och applåder sken de upp. Nu är de sommarlov och barmarksträning och sen kommer vi igen till hösten, då blir det dans på Sävstaås.

Vi ska bara framåt!

Anna-Karin

Anmäl
2017-03-26 18:36 #4 av: VSK

Tjusiga bilder.

Ja just ja, nu är det ju sommar som gäller Yrar

33 titlar20 SM-Guld, 7 World Cup, 5 Europacupen & 1 Svenska Cupen. Gillar du att fota eller att kolla på foton, kika än här. Gillar du allt med sport, kika in sidan. Intresserad av det rymden har att erbjuda? Tryck här

Anmäl
2017-03-26 18:38 #5 av: AnnaKarin

SkämsRegnar

Anna-Karin

Anmäl
2017-03-26 18:46 #6 av: Jimmy.L

Fina bilder på laget.

Anmäl
2017-03-26 19:40 #7 av: AnnaKarin

För en gångs skull lyckades jag och kameran komma överens. Fick dock hjälp med att fixa till bilderna lite måste jag erkänna, tack för det VSK.

Anna-Karin

Anmäl
2017-03-26 19:46 #8 av: VSK

Va så lite så Glad

33 titlar20 SM-Guld, 7 World Cup, 5 Europacupen & 1 Svenska Cupen. Gillar du att fota eller att kolla på foton, kika än här. Gillar du allt med sport, kika in sidan. Intresserad av det rymden har att erbjuda? Tryck här

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.