Annons:
Läst 3393 ggr
Eda
1/12/17, 10:47 AM

Finska simlandslaget i hårdträning

Har ni sett den oförglömliga videofilmen på Facebook med Finska Simlandslagets vilda övningar? https://www.facebook.com/sportbibeln/videos/1166638723444376/?hc_ref=NEWSFEED

♿ Blogg om hjälpmedel & aktiviteter vid funktionsnedsättning. www.handikapptips.wordpress.com

👗 Blogg om tips på kläder & handarbeten vid funktionsnedsättning. www.textilochtips.wordpress.com

🌺Bloggarna är ideella, jag säljer inget och har ingen ersättning från butiker.

Annons:
[VSK]
1/12/17, 10:48 AM
#1

Jag har sett den redan och varje gång jag ser den så kan jag inte låta bli att dra ett smilband 🙂

[Jimmy.L]
1/12/17, 11:07 AM
Eda
1/12/17, 11:51 AM
#3

Ja, vad konstigt för den ligger inlagd 10 januari i Sportbibeln med texten ”Finska Simlandslaget” och i SVT sport den 11:e januari med texten:
”Simmare från ett universitet i Georgia, USA, blev insnöade på sitt hotell inför tävlingar i Backsburg, Virginia, i helgen. Vad de gjorde? I stället för att stanna inomhus gick de ut och tränade lagkapp – i snön.”

Men egentligen kvittar det vilka de är, jag skrattade i vilket fall!

♿ Blogg om hjälpmedel & aktiviteter vid funktionsnedsättning. www.handikapptips.wordpress.com

👗 Blogg om tips på kläder & handarbeten vid funktionsnedsättning. www.textilochtips.wordpress.com

🌺Bloggarna är ideella, jag säljer inget och har ingen ersättning från butiker.

[Jimmy.L]
1/12/17, 12:08 PM
#4

Sportbibeln skämtar ju med det klippet.

Upp till toppen
Annons: