Annons:
Läst 916 ggr
iFokus
2016-08-03 08:00

Vill du bli ny sajtvärd?

Hej!

Den här sajten saknar aktiv Sajtvärd. Om du är intresserad av att ta över som Sajtvärd och utveckla sajten efter dina önskemål är du välkommen att ta kontakt med oss på iFokus. Berätta då gärna lite kort om dig själv och vad du skulle vilja göra med sajten i framtiden om vi låter dig bli värd.

Maila oss på info@ifokus.se så svarar vi så snabbt vi kan.

Vänliga hälsningar,
Killarna på iFokus

Annons:
[Nomen Nescio]
2016-09-06 08:19
#1

Lite sorgligt att ett stort ämne som  sport ligger i träda på iFokus! Värdskapet är vakant vad jag förstår, men var tog medarbetarna vägen? Leffe har ju sorgligt nog lämnat oss, GIK Mio skriver här fortfarande, men övriga sju tycks ha slutat.

Det har ju nyss varit OS och finnkamp, idag börjar Paralympics, men på Sport iFokus råder tystnad. Jag och några andra medlemmar har skrivit  lite här, men det räcker inte för att hålla sidan vid liv.

"Ta hand om det själv då", kanske någon tycker med visst fog, men jag har prövat på värdskap på en annan sajt och funnit att det inte var något för mig. Och Medarbetare är inte stor idé att bli så länge övriga lyser med sin frånvaro.

Kanske är det dags att lysa frid över Sport iFokus minne?

[GIKmio]
2016-09-07 18:12
#2

#1 Jag tycker också det är tråkigt. Men jag tar inte över något mer värdskap. Jag leder fotbollssajten fram till säsongsavslutningen nu. Sedan kommer jag att glida runt på iFokus och bara vara med på intressanta diskussioner när jag själv känner för det 🙂

[Nomen Nescio]
2016-09-07 18:26
#3

#2 Synd när eldsjälar tappar motivationen och nyrekryteringen uteblir… 😕

Upp till toppen
Annons: