Annons:
Läst 5097 ggr
[GIKmio]
6/26/15, 7:23 PM

Stjärnkusken

Premiär ikväll klockan 20:00 i TV4. Åtta kända svenskar tävlar om vem som blir den bästa travkusken. Programledare är välkända Jessica Almenäs som jobbar med TV4:s travsändningar. Kanske något att ge en chans att titta på?

Läs mer

Annons:
[Carpinus]
6/26/15, 7:30 PM
#1

Jag är travintresserad men står över, jag tycker inte att de inbjudna är så spännande ("stjärnbloggare" är inte min grej…). Men är man lite smånyfiken på travsporten tror jag säkert att programmet kan vara kul.

[GIKmio]
6/26/15, 7:34 PM
#2

#1 Jag känner bara till hälften av dom som medverkar. Eftersom Patrik Sjöberg deltar hade det varit kul att få sett Stefan Holm som konkurrent.

[GIKmio]
6/26/15, 8:56 PM
#3

Jag tycker det var sevärt även om det kan diskuteras om upplägget att dela gruppen i två grupper, där det bästa laget får bo på slottet och det sämsta ute i stallet.  Halkade in lite på dokusåpan Riket som sändes för 10 år sedan..

[VSK]
6/26/15, 9:13 PM
#4

Kollade lite på det men njae 🤔

[Carpinus]
6/26/15, 9:18 PM
#5

Avstod att kolla, men det var intressant att höra upplägget.

Apropå Stefan Holm så körde man en duell på Vinnare för en del år sedan när han och Björn Goop möttes. Goop skulle hoppa höjd och Stefan Holm köra häst (en travhäst, ingen ponny där!). Stefan var riktigt duktig att köra, och Björn var inte så dålig i höjd. Han gjorde dock inget försök på världsrekordet… 😃

[GIKmio]
6/26/15, 9:22 PM
#6

#5 Det var ponnytrav i Stjärnkusken. Måste tillägga det 🙂 Stefan Holm verkar vara en person som klarar allt han provar på. Däremot gick det inte så bra för Patrik Sjöberg ikväll. Hans ponny galopperade halva loppet 😃

Annons:
Leffe
6/27/15, 2:30 AM
#7

Jag spelade in programmet för att se det under lördagen

annia1
6/27/15, 2:53 AM
#8

Jag tror inte att det kommer vara en ponny som vinnaren kommer köra i ett riktigt lopp sen. Utan det är nog bara så att medan dom lär sig så är det mindre hästar dom använder.
Idag var det shettisar, men nästa program så är det storleken större, dock osäker på rasen om det var gotlandsruss (tänkte inte så mycket på det då det bara visades som hastigast på slutet).

Var lite roligt att se hur reaktionerna på deltagarna. Får väl se hur det utvecklar sig framöver.

.

Leffe
6/27/15, 11:24 AM
#9

Tycker programmet har alla förutsättningar att bli ett bra program.

[Carpinus]
7/4/15, 7:05 PM
#10

Någon som såg andra avsnittet, och var det fortsatt bra i så fall?

[GIKmio]
7/4/15, 7:17 PM
#11

Jag såg det. Det handlade mest om att ta bort hästdynga och hålla ordning i stallet innan man gick in på själva tävlingen, omgångens travlopp. Nu hade man gått över till lite större hästar.. Men jag missade slutet och vet inte vem som åkte ur.

[GIKmio]
7/4/15, 7:20 PM
#12

Som vanligt när det gäller program med kändisar så går mycket tid i början  till att dom ska presenteras också. Därför försvinner en del av programtiden till det.

Leffe
7/4/15, 9:07 PM
Annons:
[Carpinus]
7/4/15, 9:10 PM
#14

Törs ni tippa redan på det här stadiet vem som blir stjärnkusken 2015?

[GIKmio]
7/4/15, 9:12 PM
#15

#14 Jag tycker att Kjell Löfbom, alias Kee Marcello verkar ha god hand med hästar..

Leffe
7/4/15, 9:12 PM
#16

Nej, men jag hoppas Hörnemark eller vad hon heter åker ur snart. Något slöare i stallet har jag inte sett om man jämför med de andra

[GIKmio]
7/4/15, 9:15 PM
#17

#16 Du tänker på Camilla Henemark? Hon verkar dessutom rädd för hästarna.

annia1
7/5/15, 2:28 AM
#19

Jag såg inte hela. (missade en bit inne i programmet).

Men jag tycker överlag att det är ett bra program (hittills i alla fall). Det att tid går bort till att presentera deltagarna det är ju så i alla program. (Även såna program där det inte är kändisar). Sen visar dom ju bara sånt som anses sevärt så att intresset hålls vid liv.

En sak som jag tycker är bra med just stjärnkusken, är utslagstävlingen. Den var rättvis. Inte det vanliga att människor ska ringa och rösta eller att det många gånger är en slump vem som åker ut. Här fick de båda två köra båda hästarna och den som fick sämst tid åkte ut. Så här var det verkligen samma villkor för båda.

I programmet var det gotlandsruss. Men nästa program så blir det stora hästar. 

Håller med om camilla henemark. Tänker inte tippa vem som vinner för mycket kan hända än, men håller med GIKmio om att Kee verkar ha bra hand med hästar.

.

[Carpinus]
7/6/15, 3:55 PM
#20

Det blev ett stort ras i tittarintresse till andra avsnittet. Tror att det är svårt med serier i sommartider, plus att det fanns en nyfikenfaktor inför avsnitt 1.

"720 000 i premiären - men andra avsnittet blev inte riktigt lika lyckat. 300 000 färre såg andra episoden av Stjärnkusken, vilket nästan betyder en halvering.

- Vi hade väl hoppats på halvmiljonen, men det gled ner lite till, säger produktionsbolaget Kanal 75s vd Erik Westberg", skriver Expressen.

Annons:
[GIKmio]
7/6/15, 4:20 PM
#21

Jag tyckte inte andra avsnittet riktigt höll samma klass som det första. Så då kanske det blir ytterligare 150 000 på fredag 🙂

annia1
7/6/15, 11:47 PM
#22

Att det rasade är nog naturligt och som dom själva säger, vädret och första semesterveckan. Själv tror jag det mesta beror på att det var ju görhett i fredags så nog många som gjorde annat. Hade det varit lika varmt när första gick så hade de nog inte haft så många tittare som det nu hade.
Står ju också i artikeln (om man läser hela) att de hade 700 000 sammanlagt under hela programmet. 

Sen att starta upp ett helt nytt program till sommaren de brukar inte dra så många tittare för den tiden gör människor annat. 

Vad gäller standarden vet jag inte vad jag ska säga. Såg inte riktigt hela. Men en orsak att det skiljer är ju att innehållet i de båda skiljer sig lite. Som tex så var det ju utslagstävling i andra. Så jag tror de andra programmen framöver kommer vara mer som andra avsnittet.

.

[GIKmio]
7/10/15, 8:47 PM
#23

Det är the final countdown för Kee Marcello som tvingas ställa upp i duell för att undvika att åka ur. Ingen Kee kvar, och denna gamla hårdrockaren kommer att tappa intresset helt..

[GIKmio]
7/10/15, 8:58 PM
#24

Patrik Sjöberg utsågs till duellant och såg ut att gå mot segern. Men Patriks  häst galopperade och han tvingades gå ner i fart och Kee gick om och vann duellen..

[Carpinus]
7/10/15, 9:20 PM
#25

#24 Hästen "hoppade" som de brukar säga på travet, och det är väl inte så konstigt med Patrik Sjöberg i sulkyn…

[GIKmio]
7/10/15, 9:24 PM
#26

#25 Jag är inte så överraskad🙂 Mest intressant i programmet är är hur Kee mer och mer liknar en osminkad Alice Cooper.

[Carpinus]
7/10/15, 9:36 PM
#27

#26 Kör dom fortfarande med ponny, eller har man bytt upp sig till större modeller?

Annons:
[GIKmio]
7/10/15, 9:38 PM
#28

Det såg ut som riktiga travhästar idag. Man ska komma ihåg att det bara är tre program kvar så det är nog dags att det blir allvar nu..

[GIKmio]
7/17/15, 9:00 PM
#29

Petra Tungården diskades i tävlingen på Solvalla och gick direkt till duell där Behrang Miri utsågs till duellant. I loppet var Tungården överlägsen och Miri fick lämna programmet. Fem tävlande och två program återstår.

[GIKmio]
7/17/15, 9:41 PM
#30

Jag måste verkligen säga att jag tycker samtliga tävlande är riktigt duktiga.

annia1
7/18/15, 3:25 AM
#31

Jag har inte sett gårdagens avsnitt än. Har spelat in och ska ev se det i helgen.

Men det att dom är duktiga tycker jag också. Bara titta på tex camilla förra veckan när hon körde stor häst själv första gången.  Och också från veckan vid tävlingen, när erik sa att det här kommer inte riktiga kuskar tro, att de tävlande höll tiderna så bra. Det gör inte ens riktiga kuskar. 

Carpinus en sak du säger att hästen hoppade, jag förstår vad du menar. Men om patrik har rätt så var det nåt på banan (sten eller skit) och enligt patrik så hoppade hästen över det och det var efter det som den börja galoppera.

.

Gittan
7/18/15, 5:34 AM
#32

Tycker det är ett jättebra program och deltagarna blir ju bara bättre och bättre.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld


[Carpinus]
7/18/15, 7:10 AM
#33

#31 Jag har ju inte sett programmet, så jag har inga teorier om orsaken till galoppen. Jag försökte helt enkelt bara "vitsa till det" om att när en häst galopperar kallas det på travspråk att den "hoppar" och att det passade för en höjdhoppare.

UllaNo
7/18/15, 2:15 PM
#34

Det är inte ofta jag gillar sådana här tävlingsprogram, men tycker det här är både bra och intressant. Man får en liten inblick i trav- och stallarbete.

Annons:
[GIKmio]
7/24/15, 8:32 PM
#35

Dom fem återstående deltagarna är nu tillbaka på Solvalla för att mötas allihop samtidigt i ett lopp där segraren går direkt till finalen.

[GIKmio]
7/24/15, 8:42 PM
#36

Kee Marcello vann loppet och går direkt till finalen.

[GIKmio]
7/24/15, 8:44 PM
#37

Petra Tungården och Camilla Henemark kom på dom två sista platserna i loppet  och kommer att mötas i duellen.

[GIKmio]
7/24/15, 8:57 PM
#38

Camilla Henemark vann duellen och får fortsätta att tävla. Petra Tungårdens tid i stjärnkusken är över.

[GIKmio]
7/24/15, 9:01 PM
#39

Fyra återstår: Kee Marcello (finalklar) och dom som vill till final, Cecilia Ehrling, Zimzon Lelo, och Camilla Henemark..

Gittan
7/24/15, 9:16 PM
#40

Missade programmet, men skulle hellre haft kvar Petra för hon jobbade bättre.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld


annia1
7/27/15, 3:36 AM
#41

Nu har jag sett programmet. 

Jag tycker cissi skulle gått direkt till finalen, tycker hon förtjänade det efter det hon var med om. Hon hantera det bra och det tyckte ju även erik och jennifer. Fast dom var lite oroliga ett tag. Men det visade ju för alla att det är inte är en lek utan saker kan gå fel. 

Nu finns det inte längre lag utan alla är mot alla och alla bor på slottet. 

Jag antar att programmet går att se på tv4 play för den som vill.

.

Annons:
[Carpinus]
7/28/15, 3:15 PM
#42

Travskolorna runt om i landet säger sig ha rusning efter platser i sina kommande utbildningar efter TV-succén med Stjärnkusken. Är det någon av er som fått lust att gå igenom en sådan utbildning efter att ha följt serien (om ni inte redan sitter med en licens på fickan förstås 😉), eller nöjer ni  med att vara soffkuskar?

Själv har jag suttit bakom häst några gånger utan att ha fått mersmak. Har man haft grus och isstycken virvlande kring öronen så fattar man inte att någon verkligen törs sitta och köra med decimeteravstånd i  lopp på banan! Hur bär dom sig åt för att se vad hästen framför den egna har för sig när sikten är skymd av ett stort hästarsle, samtidigt som hästen man har i ryggen petar en i nacken med mulen?

[GIKmio]
7/31/15, 5:00 PM
#43

Ikväll blir det final från Halmstad. Men innan dess ska det genomföras en semifinal för att få fram finalmotstånd till Kee Marcello.

[Carpinus]
7/31/15, 5:04 PM
#44

Verkar bli ett känslofyllt sista avsnitt…

Expressen

[GIKmio]
7/31/15, 7:06 PM
#45

Jag tyckte Kari var sträng i början men med tiden har han blivit en mer och mer trevlig och rolig  typ. Givetvis har deltagarna umgåtts mer med honom än vad som visas i programmet då mycket är bortklippt.

[Carpinus]
7/31/15, 7:06 PM
#46

Såg förresten Patrik Sjöberg på Åby igår, så han verkar ha blivit biten av travet.

[GIKmio]
7/31/15, 8:12 PM
#47

Kee Marcellos hyllning till Kari Lähdekorpi som den forna gitarrist i Europe han är. Fast med annan stavning av namnet.

Carrie-Europe

UllaNo
7/31/15, 8:16 PM
Annons:
[GIKmio]
7/31/15, 8:20 PM
#49

Kee Marcello får möta Cecilia Ehrling och Camilla Henemark i final..

[GIKmio]
7/31/15, 8:21 PM
#50

#48 Jag tror att Kee vinner..

UllaNo
7/31/15, 8:32 PM
[GIKmio]
7/31/15, 8:53 PM
#52

Vem ska vinna? min  barndomsidol hårdrockaren Kee, den snygga Cissi eller den alltid charmige la Camilla?

UllaNo
7/31/15, 8:54 PM
[GIKmio]
7/31/15, 8:56 PM
#54

Årets stjärnkusk: Kee Marcello 🥳

UllaNo
7/31/15, 9:00 PM
#55

Där ser man. Själv såg jag inte programmet. Kollar fotboll.

Annons:
[Carpinus]
7/31/15, 9:07 PM
#56

Första gången jag tittade på programmet ikväll faktiskt. Kee Marcello bedömde tempot bra och lyckades kontra ut Cissi. Annars tycker jag att hon gjorde det väl så bra - först parera en galopp i starten och sedan köra till slut. Kanske drog hon upp spurten lite för tidigt för att hästen skulle orka, men det blev ju målfoto, så det var hårt…

#15 Grattis till att ha tippat rätt vinnare, GIKMio!

[GIKmio]
7/31/15, 9:16 PM
#57

Vi får hoppas på en ny omgång nästa sommar igen..

[Carpinus]
7/31/15, 9:42 PM
#58

Hit gick de 100.000 som segraren valde ut.

https://www.travsport.se/article/2.292/1.378210

UllaNo
7/31/15, 10:31 PM
annia1
8/1/15, 4:25 AM
#60

Nu har jag sett programmet. Jag tycker cissi skulle vunnit.

När det gäller det där med spurten att cissi började för tidigt, kanske tvärtom att hon skulle börjat lite tidigare för det var ju inte mycket som skiljde. Kee:s häst började nog bli lite trött eftersom han satt ett högre tempo från början. Hade cissi satt press på kee tidigare så hade hans häst kanske inte orkat.

När det gäller det där att patrik blivit biten. Patrik och kee pratade i programmet om att dom ev skulle starta nåt häststall. Så båda blev "bitna". 

Och camilla som från början verkade vara en riktig "primadonna" tycker jag skötte sig bra förutom i början.

Jag tycker överlag att programserien har varit bra. 

Gällande fler säsonger så jag kan nog tänka mig att titta även på nya. Men tyvärr är det oftast första säsongen som är riktigt bra.

.

[Carpinus]
8/1/15, 7:42 AM
#61

#60 Ja, vi lär väl aldrig få svar på när Cissi egentligen skulle ha kört till, men min uppfattning är att hon var förbi strax innan mål, men att Kee kontrade ut henne när speeden började ebba ut. Men så är det ju - det är i sulkyn besluten tas, inte på andra sidan staketet… 🙂

Jag nöjde mig med att se finalen men blev aldrig särskilt begeistrad. Det kan nog vara annorlunda för den som följt hela serien och lärt känna personligheterna från början. Tycker i alla fall att travet kan vara nöjda med sådana företrädare som Erik,  Jennifer och Kari.

[Carpinus]
8/1/15, 11:12 AM
#62

#57 Expressens krönikör tror på en ny upplaga:

"Alla deltagare pratar om vad dessa hästveckor betytt, vilken upplevelser det varit. Och alla har drabbats av kärlek till hästarna.

Inte ens ATG, seriens huvudsponsor, som vill öka intresset för trav och spel, kan ha förväntat sig dramatiken eller känslostormen i finalen.

"Stjärnkusken" var en högoddsare som tog en oväntad seger. Och med den utdelningen är jag rätt säker på att "Stjärnkusken" återkommer nästa år."

Annons:
[GIKmio]
8/1/15, 11:14 AM
#63

Jag tycker det var en bra serie. Kanske en aning kort.. Varför inte tolv deltagare istället för åtta.

[Carpinus]
8/1/15, 11:59 AM
#64

#63 Misstänker att det är aningen för många att hålla koll på i stallar och på bana. I så fall möjligen en lösning som i Mästarnas Mästare, med två startfält där man kvalificerar sig för semifinal och final.

annia1
8/2/15, 3:40 AM
#65

Att hitta personer som kan hålla koll på dom i stall och på bana skulle nog inte vara nåt problem även om de var flera. Däremot finns det andra faktorer.

Dom hade sammanlagt 21 hästar. Bara att hitta så många var nog ett problem. För som hästägare är man nog högst tveksam till att låta nybörjare köra riktiga travhästar på egen hand. Och dom bör ha haft några reserver så mer än 21 hästar måste dom fått tag i.

Sen det bolag som står bakom tv-produktion måste nog ha både hästar och deltagare ordentligt försäkrade. För om nåt händer så kan det gå så illa att man får avliva hästen och gällande deltagarna i värsta fall om nåt händer så kan dom dö. Och att saker kan hända i trav vet många sen förut och vi såg det ju i programmet när cissis häst gick förbi startbilen och där hade dom tur att inget hände. 

Om man skulle göra som i mästarnas mästare så skulle dom endera behöva hitta nästan dubbelt så många hästar (vilket nog blir ett problem) eller så skulle båda lagen köra samma hästar. Och då är jag inne på det som hästägare igen.  Om jag låtit en nybörjare köra, men inte två nybörjare på en och samma häst. Och om dom har samma hästar i båda lagen så måste ju alla som går till slutomgången byta till andra hästar annars blir det ju orättvist. Dessutom flera deltagare som ska försäkras. 

Sen jag vet inte om det med att det var kort. Vad skulle dom visat mer än dom gjorde. Deltagarna körde tre olika storlekar på hästar vilket är vad som finns och dom visade även en del från stallarbetet. Och dom visade deltagarnas framsteg. Så jag kan inte komma på nåt mer som jag skulle velat se av. Enda dom skulle visat var mer av samma sak.

När det gäller mästarnas mästare så tyckte jag programmet var bra i början när alla deltagare fanns där för då fick man se flera olika tävlingar. För mig är nu andra laget bara på det stora hela repris för det är oftast nästan identiska tävlingar.

.

[Carpinus]
8/2/15, 6:38 AM
#66

#65 Låter väl som logiska invändningar, inte minst risken att människor och hästar kommer till skada, en risk som förstås fanns även i den första programserien. Läste i en intervju efteråt med Erik Adielsson att han hade varit orolig för att något skulle hända.

Vad gäller Mästarnas Mästare så är inte heller jag någon vän av uppdelningen i två startfält, jag pekade bara på en möjlig lösning om man vill ha fler deltagare i Stjärnkusken. Där var min tanke att de tävlande i båda fälten skulle använda samma hästar. Om man får svårt att hitta hästägare som ställer upp så skulle det nog inte vara några problem för travet att köpa in lämpliga hästar för ändamålet. Till reklamkampanjen med Vinnie, den amerikanska minihästen, har ATG vad det sagts köpt in tre amerikanska minihästar, en stjärna och två statister. Priset har uppgivits ligga runt 100.000 kronor styck. Det går att få ett helt startfält till Stjärnkuskarna för priset av en Vinnie!

Fast för min egen del spelar det ingen roll, jag tror inte att jag skulle följa en Stjärnkusken v2.0.

[Carpinus]
9/17/15, 11:20 AM
#67

"I somras var musikern Kee Marcello och höjdhoppsstjärnan Patrik Sjöberg med i underhållningsprogrammet Stjärnkusken.

Duon fängslades så mycket att de är på väg att ta riktig körlicens – och projektet filmas av Kanal 75.

– Vi får se hur bra materialet blir, en lämplig slutpunkt vore att de får sin licens, säger Pär Carlsson, exekutiv producent på Kanal 75."---

Expressen

#65 Vad gäller hästarna som användes i programmet så kom  åtminstone flertalet av de stora tävlingshästarna tydligen från Wången, och ägs därmed av travsporten. Om det stämmer var det alltså inga enskilda ägare som ställde upp med det materialet. Hur det förhåller sig med ponnyhästarna framgår inte, men troligen kom de (och även några av de resterande stora hästarna) från olika travskolor, och ägs i så fall också av travet.  (Även skötare skall ha varit från Wången.)

[Carpinus]
4/5/16, 9:14 AM
#68

_"Stjärnkusken säsong ett blev en riktig succé tittarmässigt.
Men trots det så blir det ingen andra säsong i sommar, kan SportExpressen i dag avslöja.
– Det är självklart skittråkigt, säger Per Tellander, affärsutvecklingschef på ATG och vd Kanal 75."---

 "Tellander menar att en bidragande faktor till fjolårets lyckokast var de två deltagare som produktionsbolaget nu gör en ny serie med.
– Jag vet att TV4 tycker det är ett fantastiskt program, och den ger en väldigt trevlig bild av travet. Senast var de dessutom jackpott med Kee Marcello och Patrik Sjöberg som verkligen blev hooked, och vi fortsätter att följa deras resa - eftersom de fortsätter satsa och säkert kommer köra riktiga lopp, säger han och fortsätter med att öppna för att det kanske inte är helt kört ändå.
– Det kan bli så att vi kör vid ett annat tillfälle i stället. Jag kan tänka mig att det kan ske på hösten eller våren i stället, det behöver nödvändigtvis inte vara på sommaren."---_

http://www.expressen.se/sport/trav/avslojar-stjarnkusken-i-sommar-ar-installt/

Kee och Patrik tar kusklicens - del 1

Kee och Patrik tar kusklicens -  del 2

Catwoman
4/6/16, 2:46 AM
#69

Synd. Jag tycker det var ett bra program

Var positiv -må bra

Bandy iFokus

Annons:
[GIKmio]
4/9/16, 8:30 AM
#70

Jag gillade programmet. Fin fredagsunderhållning på den tid på året då TV-utbudet inte är så stort.

[Nomen Nescio]
8/7/16, 2:22 PM
#71

Någon kanske undrar hur det gått för "Sjärnkuskarna"? Ja, Marcello och Sjöberg har tagit körlicens, men framgångarna är begränsade, för att uttrycka det milt.

Förra veckan blev Patrik Sjöberg utkörd för att ha orsakat två omstarter på Arvikatravet, och idag fick inte Kee Marcello köra på Dannero eftersom han inte klarade alkotestet.

Skulle tro att travsporten börjar inse att herrarnas reklampotential är tämligen begränsad vid det här laget…

[Nomen Nescio]
10/18/16, 1:52 PM
#73

"Tidigare i år kunde SportExpressen berätta att Jessica Almenäs slutar med trav-tv. Senare stod det klart att hon även lämnar TV4.

Nu står det klart vem som ersätter henne som programledare i Stjärnkuskens andra säsong: Linda Lindorff.

– Stjärnkusken är en dröm att programleda, säger hon i ett pressmeddelande."---

Expressen

[GIKmio]
10/19/16, 7:11 PM
#74

Ser verkligen fram emot en ny omgång..

[Nomen Nescio]
12/21/16, 11:23 AM
#75

#74 Den 26 januari kan du ta plats framför TV:n igen, för då har "Stjärnkusken 2017" premiär med följande deltagare, enligt Travronden:

Saga Scott, 27, känd från Paradise Hotel
Cecilia Benjaminsson, 40, gladiatorn ”Amazon”
Runar Sögaard, 49, känd mångsysslare
Simon Zion, 27, trea i Idol 2015
Regina Lund, 49, kulturprofil
Lennart ”Hoa-Hoa” Dahlgren, 64, före detta tyngdlyftare, På Spåret-stjärna
Erica Johansson, 42, EM-guld i längdhopp

Själv kommer jag inte att titta i år heller, men jag håller tummarna för "Hoa-Hoa".

[GIKmio]
12/21/16, 4:59 PM
#76

#75 Jag håller också på Hoa-Hoa. Han är kul. Minns när han var med i På spåret och det kom två frågor om orten och någon känd person därifrån.. "Och så var det frågan om den där lirarn"..

Annons:
[Nomen Nescio]
1/25/17, 4:55 PM
#77

I morgon är det premiär för årets kull. TV4 kl. 20.00.

[GIKmio]
1/25/17, 8:34 PM
#78

Första säsongen som sändes sommaren 2015 prickade jag in vinnaren Kee Marcello.. Jag ska tippa den här gången också men väntar tills jag sett hur läraktiga och modiga årets travelever är..

[Nomen Nescio]
1/26/17, 3:03 PM
Inlägget är låst för nya kommentarer
Upp till toppen
Annons: