Bandy

Bandy SM-final herrar: Edsbyn IF svenska mästare

2017-03-25 17:40 #0 av: VSK

Edsbyn vann SM-finalen med 3-1 vilket innebär SM-guld nr 10 för klubben.

Stort grattis Edsbyn till SM-guldet år 2017

Pokal

33 titlar20 SM-Guld, 7 World Cup, 5 Europacupen & 1 Svenska Cupen. Gillar du att fota eller att kolla på foton, kika än här. Gillar du allt med sport, kika in sidan. Intresserad av det rymden har att erbjuda? Tryck här

Anmäl
2017-03-25 17:44 #1 av: GIKmio

GIKmio och Ghosthunter höll på Bollnäs framför TV..Tänk vad kul om lag som inte vunnit på länge kunde vinna i bandyn..

Anmäl
2017-03-25 18:21 #2 av: VSK

Sista gången byn vann före den här finalen var 2008. 

Fanns det två GIKmio där i TV-soffan Skrattar

Många hade ju hoppats på att Villa skulle få ta sitt första guld i år men de var ljusår ifrån guldet. 

33 titlar20 SM-Guld, 7 World Cup, 5 Europacupen & 1 Svenska Cupen. Gillar du att fota eller att kolla på foton, kika än här. Gillar du allt med sport, kika in sidan. Intresserad av det rymden har att erbjuda? Tryck här

Anmäl
2017-03-25 18:33 #3 av: Jimmy.L

Hoppades på Bollnäs. Men Edsbyn var riktigt bra och var värdiga vinnare. 

Sajtvärd för militärhistoriamoped, Sport och Mina foton 

No stress cabo verde  

Längs Göta Kanal 26-28 juli!

Anmäl
2017-03-25 18:55 #4 av: Carpinus

Kul när lite nygamla lag gör upp om det, även om jag hörde till dem som höll på Villa. Hade varit bra för bandyn, men det var ju även det här. Lite tjatigt med Sandviken eller Västerås (bortsett från när Hammarby hade en glansperiod) - lite variation är bara positivt. 

Anmäl
2017-03-25 20:16 #5 av: AnnaKarin

Jag håller på Bollnäs, om någon missat det, men Edsbyn var värdiga vinnare. Matchen var ganska tråkig men i andra halvlek blev det lite mer fart. Väntar på besked om när bussarna beräknas komma tillbaka så jag kan gå ut och vinka lite igen.

Anna-Karin

”Klok blir man av erfarenheter – erfarenheter får man av dumheter”
Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.