Annons:
Läst 908 ggr
Skorpion76
11/13/14, 7:17 AM

Stora fluffiga pompoms

Hejsan!
Jag är intresserad av att få tag på stora och härligt fluffig pompoms.  Jag är inte med i någon egen hejarklack och har absolut noll koll på vilka färger som tillhör vilka lag. Jag tycker bara att de är så vansinnigt läckra färger i dem.  Helst skulle jag vilja ha tag på et par som var fläckfärgade. eller vad man ska kalla det. Det kanske inte heter så, men när man skakar dem ser det ut som om färgerna i dem ligger fläckvis.

De färger jag är intresserad av är:
Röd - svart
Röd - vit
blå - vit
grön - vit

Jag vet at det finn flera amerikanska sidor på nätet som säljer sådana här, men då måste man kunna betala dem med antingen paypal eller kreditkort och det får inte jag.  Vet du om de t finns svenska sidor som säljer dylika pompoms eller så kanske de finns något lag som har begagnade sådana som jag skulle kunna köpa. Jag vet at Plannja Baket hade sådana stora pompoms tidigare och i ett mejl skrev de att de pompomsen var tunga att hoppa och dansa med. Dt är dem säkert, men jag tycker att de är så läckra.

Om det inte finns några att få ag på tar jag gärna emot tips p hur man kan göra egna pompoms på bästa sätt.


** Energy Pethead **Medarbetare: Synskadade, Funktionshindrade, Hjälpmedel
Sajtvärd för Nostalgi, Lekar
http://klotterplanket1.egetforum.se/

Annons:
Upp till toppen
Annons: